Miraaayadeee bizim ki mesela delik değilmiş. Doktorumuz bizim anlayacağımız şekilde anlatmısti. Ben de o şekilde yazayım. Doktor dili farklı oluyor tabi. Kalpte , fazlalik , küçük bir tendom olurmuş , kıl gibi düşünün. Kan akışı oldukça , o titreşirmiş. Bu duyulurmuş. Kalbe zarari olmayan birsey yani. 4 ve 5. Aylarda da duyulmuştu. Şimdi 13 aylik hic bir doktor duymadı. Yeğenimde de aynısi varmıs hatta.