Miraaayadeee benim geldi bi damarı ters dendi kalbi üfürüm var dendi delik kalbi dediler amaliyat edicez dediler ben dediginiz gibi o hastane başıma geçti o kadar ağladım ki gece gündüz uyumadım benim ilk doğduğunda dediler sonra geçti ama izlerdeyseniz prof.ertürk levent var özel muayene ama değer çok iyi bi doktor beni sakinleştirdi çok çok şükür ki geçti son kontolrolune 9 aylıkken gidicem inşallah sizde hayırlı haberlerle gelin