E-seenn ilk baş iğne yapıyorlar pipisinin kenarların a o zaman ağladı uyuştu sonra da keserken acımadı sonra sin da da ilk gün çişini yaparken acıyor uymadi çok o gün hep uyandı aonrasi gayet rahattı zaten bu dediklerim herkeste olur büyük olsa da olur öyle de böyle de ağlıyor zaten bebek oda aradan çıkıyor işte iyilesp gider inşallah