Serengull_ yani biz suan 15 ayligiz şükür ama ilk gün şişlik olduğunu hatırlıyorum ama devam ederse normal deil die düşünüyorum iyi ve temiz bakılmalı dikkat edilmeli .
Kantaron yagi kullanın krem falan ilk gün belki iki gün ama yag ile destekleyin sonra kremi ben kullanmadım hep zeytinyağı kullandım iyileşti cok şükür. Bide ben sünnet kılodu alsim civilden kilot kısmını kestim ve sert kısmını kullandım bezin içinde rahat hareket ettik uyduk falan sorna zamanla onu da çıkarın ama yaga devaaam .
Bide bezini yağlayın organına gelecek şekilde biraz da ıslatın kuru kuru acıtır her bağlamında ve acmanizda ıslak yagli olunca yapışmıyor ve acimiuo aklınızda olsun .
Gecmis olsun annesi .
Ama odem şişlik ikinci günü geçmemeli sünnet ettidigjniz doktora foto veya msjla bildirin .
Normal ama devam etmesin şişlik