Shradn merhaba yüreğinize su serpmesi için yazmadım zaten, bilgilenmeniz için yazmıştım. 12 ay sonrası oglumda tek uykuya geçmişti 40 dk uyusa kar sayıyorduk. Uyku konusu bircok şeye baglı sadece emme ile ilişkilendirilmesi dogru değil. Ama detaylandırmak istemiyorum siz kararınızı vermişsiniz yapacak birşey yok. Kolaylıklar dilerim.