Shradn yani bir doktor nasıl bu tavsiyede bulunabilir anlayamıyorum. Hadi bizler anneyiz mesleklerimiz farklı veya okumuyoruz etmiyoruz diyelim. Ama doktorsun ya hu! bakın güzel anne 18-24 ay arası en cok yenidogandan beter memeye düskünleştikleri zaman dilimidir. Bu zaman dilimindan sonra yavas yavas sizin de katkılarınızla duygu durumları yasadıgını anlamlandıracak ve memeye bu kadar sarılmayacaktır. Uykusuz yorgun oldugunuzu tahmin ediyorum. Ama sizden ricam lütfen kesmeyin sütten. Havalar güzelleşiyor, gündüz siz teklif edin memenizi. Sizin her daim onunla oldugunu hissetsin. Birlikte oyun oynayın bol bol. Ama hiç artık emmek yok vs. demeyin bu kaygılar onda daha cok kaygı duymasına sebep olacaktır. üzüldüğünde, kızdıgında, mutlu oldugunda duygularını aynalayın yani ona bak simdi gülüyoruz mutlu olduk eglendik diye. Duygularını su anda memede regüle ediyor o yüzden büyürken düskünleşmesi ondan. Geceleri azaltmak belki mümkündür gündüz anlatabilirsiniz uykuyu, memelerin uyudugunu simdi süt veremezler uyuyorlar gibi alıstıra alıstıra. Sonra yavas yavas siz duruma alıstıkca daha kolaylasıcak, sizden tek ricam sütünüz varken ve özellikle pandemi döneminde anne sütünü kesmeyin, bu onlar için cok önemli. cogu doktor 2 yas sonrası süt suya döner dese de öyle birşey yok gerçekler öyle demiyor. Bakın doktorlarımızın basımızın üstünde yeri var ama bilgileri arastırılmamıs literatür bilgileri, halbuki arastırıp görmek isteyene gerçekler cok acık. C vitamini D vitamini ve iyi bir beslenme ile siz de yorgunluklarınızı bir nebze hafifletebilirsiz. Oyun oynamayı ögrendikçe duygularını tanıdıkca sizden bagımsızlasacagı zamanlar artacak , zamanla olacak lütfen sabredin. ❤️