Aliveannesiiii Aydan_Atlas_Baskapan benim de 7 bucuk ay oldu aynı dediğiniz gibi belki daha zamanı vardır iyice kaybolması için kızarıklık çünkü sanki günden güne azalıyor
anne123455 Aydan_Atlas_Baskapan Doktora gitmeye neden korkuyorsunuz ki.Eger ciddi birşey varsa erken tedavi her zaman iyidir.
Aydan_Atlas_Baskapan anne123455 en son igne yaptilar dikislerime ve ben fenalastim insaniz yani ben sahsen cok tedirgin oldum ve korktum benim agrim yok sadece sis ve kirmizi bu yuzden sordum gidip ogrenen var mi normal mi diye
anne123455 Aydan_Atlas_Baskapan Kötü niyetle sormadım yanlış anlaşılmak istemem sadcee neden korktugunuzu merak ettim.Bu arada 2 ay oldu doğum yapalı bende ne kırmızılık ne şişlik var.
Feyzosunannesi Aydan_Atlas_Baskapan bende 6 ay oldu dogum yapali ayni dedigin gibi orasi sis ve kirmizi ama normaldie diye dusunuyodum hep😂