Aydan_Atlas_Baskapan Kizlar sezeryan olali 7 ay oldu fakat dikislerim kirmizi ve sis doktora da gitmeye korktum zamanla gecer dedim gecmiyo basina boyle bisey gelen var mi?
Ozlemtgrlll Aydan_Atlas_Baskapan benimde 3 ay oldu hala kırmızı benimle olan birii var izi bile cok az
Muhasebeciana Aydan_Atlas_Baskapan 5 ay once sezeryan dogum yaptim sadece baslangic uc noktalarinda kirmizi izler var 🤷
Aydan_Atlas_Baskapan Sinemdincer internette iltihap kapmis olabilir doktora gidilmesi gerek yaziyo tedirgin oldum icim fena oluyo dikis sonucta
Zeysareanne Aydan_Atlas_Baskapan ama ben genelde herkeste aynı şikayeti duyuyorum iltihap demek için başka belirtilerde gerekiyormus
Bety Eğer beyazlık varsa iltihap büyük ihtimalle Dr gidin 10 aylık acısı geçti biraz öncesinde hiç dokunamiyirdum
Aselduhakorkmaz Aydan_Atlas_Baskapan bence doktorun gidin bende hic bir sislik yoktu birden atesim yukseldi meger iltihap kapmis hemen serum taktilar antibiyotik basladilar
Aydan_Atlas_Baskapan Aselduhakorkmaz en son benim dikislerime igne yaptilar iltihap kaparsa bidaha yapicaz dediler tansiyonum yukseldi korkudan bir daha yaptirmak istemiyorum cok aciyor
Aselduhakorkmaz Aydan_Atlas_Baskapan evet aciyor ama iltihap kaniniza karisirsa daha buyuk riskler tasiyor
pogcayanakannesi Aydan_Atlas_Baskapan benimde 3 ay oldu hala kirmizi. Ve dikis alti ve ust bolgeyi hissetmiyorumm ya sizinde oyle mi
Aydan_Atlas_Baskapan pogcayanakannesi evet birde dokununda icim cok fena oluyor kendimj iyi hissetmiyorum bu yuzden dokunmuyorum