Ayzsnkal sütüm cok azdi birde sabirli olmak lazim mochi kullanirken elektrkli olan gibi degil seri sekilde sagim yapmiyor beni oda etkilemis olabilir aslinda ozelligi emzirirken diger gogse takip sutun gelmesini saglamak o durumda cok guzel sut cikariyor ama dedimya sabir isi oda bende yok sanirim.ben 109tlye aldim trendyoldan siz almak isterseniz 60tlye verebilirim tertemiz duruyor sadece kutusunu attim bilginiz olsun bu arada sutum azaliyor dediniz bestlak isimli bir damla var ayni sorun bendede vardi cozdu sizde bir arastirin formdaki hanimlarada sorun isterseniz cok cok ise yariyor 🤗