Ayzsnkal Merhaba güzel anneler mochi göğüs pompası almak istiyorum ama genelde yorumlarda birini emzirirken diğerinden süt toplamak için kullandıklarını gördüm benim bebeğim emmiyor emzirmedende kullanıp sağım yapabilir miyim
Fatosemir Ayzsnkal ben öyle kullandım uzun bi süre memnundum da ama manuel biraz zaman alıyor sürekli sağım yapacaksanız elektrikli öneririm.
Ogretmen34 Ayzsnkal evet bende birine elektrikli diğerine pompayı takiyordum boşa akmasin sutu toplasin diye maalesef sütü cogalmiyor olanı çekiyor o yüzden en iyisi elektrikli
GHAE161220 Ayzsnkal evet o ürün çok güzel gönül rahatlığıyla alabilirsin emin ol pişman olmazsın çok iyi çünkü
Ayzsnkal Fatosemir mama veriyorum mecburen emmediği için elektrili var mamajoonun ama çok canımı yakıyor ve iyi sağım yapmıyor sürekli priz yanında duramıyorum bebeğim çok müsade etmiyor sabit kalamıyorum o yüzden
Ayzsnkal Ogretmen34 öyle mi ya elektrikli var ama hiç memnun kalmadım çok acıtıyor iyi çekim yapmıyor o yüzden arayışa girdim aslında
Ayzsnkal GHAE161220 çok memnun kalan var ama benim bebeğim emmiyor emzirmedende güzel sağım yapıyor mu😊
Ikimelekannesj Ayzsnkal aslında aynı urunu kullanıyorum gogusu tamamen boşaltıyor zaten öyle bir durum yok vücut üretmeye başladığı için masaj ayarında deneyin bi
Ayzsnkal Sema123- hadi ya maalesef akar şekilde değil azaldı zaten bebeğim emmediği için emse çoğalıcaktı ama maalesef emmedi olanda azaldı 2 aydır böyleyiz aslında kesilir diye bekledim sütüm aman hala azda olsa geldiği için birde bunu deneyim dedim ama
Fatosemir Ayzsnkal benim bebeğim de emmiyordu canım sağımı güzel için rahat olsun. 1 ay hiç emmeden onunla sağım yaptım zamanımı alıyor diye elektrikliye geçtim
Anne4 Ayzsnkal eller serbest duruyo. vakum yapiyosun bi kez. o sekilde. kaliyo. evet cok sutun varsa ise yarar. youtube da gogus pompalarini karşılaştıran videolar var. onlara bakabilirsin cnm
Ayzsnkal Fatosemir benim zamanla ilgili sıkıntım yok mama veriyorum zaten ama hala geldiği için sütümden de alsın istiyorum benim şuan şakır şakır gelmiyor ama işe yarar mı peki bende çoğu kişi süt bolsa işe yarar diyor ama
Sema123- Ayzsnkal alma canım bende heves ettim tık yok elimle sıkınca daha çok geliyordu elektrikli pompada almayı düşünürsen hastane tipi kirala benimde sütüm çok azdı 80 Cc cıkartmıstı ikisinden tek seferde tabi artık yok kesildi benimki
Ayzsnkal Sema123- anladım canım elektrikli var zaten ama güzel çekmiyor acıtıyor o yüzden onu mu alsam dedim ama madem öyle almıyım
birboncukannesiiii Ayzsnkal mochiyi takcan ve öyleee beklicen. Hızlı pratik değl. O yzden yenidoğan döneminde öneririm. Elektrkli öneririm. Ben 3ay sağdım. Mochi doyumluk hiç süt çıkarmadı. Sütüm olduğu halde. Ya kızım kanallarda süt bırakmadı y da bende işe yaramadı bilmiyorum. ama elektrkliyle dolaba süt attım hep.
Ayzsnkal birboncukannesiiii hangi elektrikliyi kullanıyorsunuz peki mamajoo var bende çok acıtıyor iyi çekmiyor
birboncukannesiiii Ayzsnkal lansinoh kullandım çok memnun kaldım. kademeli artıyo. bu arada sağma aletini memene yerleştrmeden önce o çevreyi ıslat. Bende ıslatmadığımdan acıttım biraz.
metehnn Ayzsnkal ben uzun süre kullandım ve çok memnun kaldım sürekli sagıp dolaba attım ki hiçde zamam almadı hiç acıtmıyodu öneririm 😊