mrvcr salya akıtmasi her zaman dişten olmuyormuş ben hemsiresiyle de konuştum dişten olmaz her zaman dedi ama emzigini ısırması huzursuzluğu sinirlenmek hırsla biberonu çekmesi bir de biraz önce bir sayfada denk geldim kulağını cekistirmesi yazıyor ve her beslenme zamanı kulağını çekiyor sürekli kanattı bugün hatta öyle sinirle çekiyor yara oldu arkası🤦