Merhaba arkadaşlar. Oğlum 3bucuk aylık bu aralar malum eli sürekli ağzında dış kaşıyıcı aldım ama onu tutup ağzına götürmeyi beceremiyor. Diş çıkarması yakın sanırım çünkü ne kadar belirti varsa hepsini gösteriyor ben de şimdi bu eldiven şeklinde e bebekte satılan dış kaşıyıcidan almayı düşünüyorum daha önce kullanan var mı acaba? Elini gözüne çok götürüyor onunla gözüne elini sürerse acıtır mı acaba nasıl bir dokusu var internetten sipariş vereceğim için yumuşak mi sert mi bakamadım kullananlar bı fikir verirse çok sevinirim☺️