sonsuzmutlulukkk Aybarss_Mom harika oluyor artık pastaneden almıyoruz yüksek katlı durması için de çöp şiş kullan büyük kürdan gibi olan
Deletedmom_29 Aybarss_Mom daha iki gün önce bir pasta görmüştüm öyle. Krema gibi duruyordu ganaj yapmış. YouTube’dan bir bakın isterseniz vardır örnekleri
Yarim_Kilo_Kiyma Aybarss_Mom Muhallebi koyuyorum ben, krem şanti çok kullanmıyorum. Kahve & kakao üzerine frambuaz, ahududu, muz vs. Meyveler koyuyorum ya da pudra şekeri. Hamur şekeri sevmiyoruz
NunuDudu Aybarss_Mom keki de kremayı da bir gece önceden yapıp sabah birleştirebilirsiniz. O şekilde biraz beklemesi lazım. Hatta pasta çemberiniz çıkabilen çemberse içinde birleştirin pastayı. Streçleyin dolapta bekletin yemeden bir kaç saat önce dış kaplsmasını yaparım ben genelde. Pipetleri pasta boyutunda kesin ve üstten dik olarak pastaya saplayın 3 4 pipet yeter sanırım. Krema ve kek tarifi için de instagramda sihirlidokunuslar0 Eminebutikpasta Chefandmom Bunları öneririm tarifleri tam ve düzgün olur.
Aybarss_Mom NunuDudu teşekkür ederim kuzum 😘 senin yaptığın pastaların fotoğrafı var mı acaba atabilir misin örnek olurdu
Aybarss_Mom NunuDudu [url=https://hizliresim.com/YUHQAm][img]https://i.hizliresim.com/YUHQAm.png[/img][/url] yapmak istediğim pasta bu canım yapabilirmiyim sence
Fatmaumut Aybarss_Mom pasta kreması derim . Rabia sultan şuna var YouTube da o yaptı çok güzel oldu tarife bakıp yapabilirsin..krem şanti yağlı Yavan oluyor
Aybarss_Mom Deletedmom_36 bak doğru dedin işte yumurtalıktakılımom 😂 ya kusura bakma kuzum hala gördüğümde adını böyle söylüyorum 😘
Seherronya 3children1mom ronya 18 aylık anlamaz ki kekten pastadan 😂 eşimde pek yemiyor canımız isteyince hazır alıyoruz 😂😂
3children1mom Seherronya Hazırcı 😒 Benim kizlar cok seviyor her gün yapıyorum basit kek beğenmezler illa soslu santili mantili olacak 1 günde 1 tepsi biter🤯 18 aylık küçük değil ki benim kızlar çok severdi Yerlerdi yani🤷🏻♀️
Deletedmom_36 Seherronya kizz dereotlu pogaca yaparken icine 1 tatli kasigi mayonez koyarsan bayatlamazmis kaynanam gecen biyerde okumus yaptim hakketen oyle oldu🤌🏼
Seherronya Deletedmom_36 aaaa çok iyi oldu bu bilgi çünkü kalınca hemen bayatlıyolar tişikkir ederiiim 😍😍
Seherronya Aybarss_Mom senide aldım kara listeye hergün dua edicem hemen ikinci çocuğu yapasınız diye 😂😂