Semanursoy ben yedim az acılı ama çok abartmadan
Yanlış mı düşünüyorum bilmiyorum ama bizde sütlü kadınla hamile aynı gibidir yiyecekten bahsederken dikkatli olun canı çeker yiyemez sütü etkiler derler
Emzirenler de sürekli yemek isteyebiliyo yada yemediğini yiyo falan
Yada ben çok ince düşünüyorum
Başlığı yiyecek postudur canı çekecek girmesin diye açardim herhalde
Bebeğiniz küçük ve gazlıysa nefsiniz için çok az yiyin baharat vs çok etkiliyor bazen