buseyokbasirin aaah aynı benm kızımda öyleydi ama sadece gündüzleri. Geceleri doğduğundan bu yana sabit düzeni devam ediyor çok şükür ama gündüzleri işkenceydi resmen ne iş yapabilirdim ne dinlenirdim uyurken ayağımda uyanıkken kucağımda 🤷🏼♀️ En son tavandan asılı beşik kurdum onda uyutup bırakıyorum 2-2,5 saat uyuyordu elime mendil alıp halay çekesim gelirdi daha önce kurmadığıma pişman oldum sonra tavsiye ederim