buseyokbasirin ben 8 ,ayda uyku eğitimi verdim şu an 11 aylık ayakta salliyordum bende önce sallarken yüzünü okşardım ğöğsüne elimle piş piş yapardım kademeli olarak azalttım sallamayı hergün daha yavaş sonra tamemen kesip yanına uzandım öptüm sarıldım poposuna piş piş yaptım ilk biraz tepki verdi ama sonra alıştı ama en önemlisi gündüz iki uyku yapması lazım ve ayına göre uyanık kalma süresi var bu süreden önce veya daha geç yatirirsaniz direnir çok geç uyur sallarken bile ağlar sabah en geç 8 de uyanmali