Dilber çok haklısınız bende hiç hoşnut değilim bu durumdan öldürmek kesinlikle bana düşen bir şey değil ama İnan her yolu denedim masum şekilde asla asla gitmiyor inatla artıyordu en son bebeğimin bezinde buldum bez kutusunda geziyorlardı çok üzgünüm ama bana emanet bir can var evde Benim için şu an en önemli en üstün can o .. onun sağlığı önceliğim o yüzden mecburum