Aysel0609 adetliyken cok ağrım oldu normal adet sancisina benzemiyorsun afedersin ama lavaboya gidip gelirken yürüyemiyorum bnde nöroloji doktoruma gözüktüm utrasyon cekti ondan sonra dedi rahim duvarında kalinlasma var doğum dokturuna gözükmesi söyledi bende gitmedim