Canım biz 8 buçuk ayligiz halen gazimiz var ben de çok çektim..samp simplex damla iyi geliyor rahat cikartiyor ama tamamen geçmiyor malesef onu deneyebilirsiniz ve her gaz damlası her bebekte fayda etmeyebiliyor.yediklerine dikkat et hergun kimyon cayi ic razene anason iç.sen de üşütme gaz olmasin cocukta o da gaz yapar.nurs huvers onu da deneyebilirsin onun hem şurubu hem damlasi var..rabbim yardımcın olsun inşallah tez zamanda geçer gazi aylarca surmez