Houseofyilmaz ah o gaz sancıları…. canım hiçbir gaz ilacı hemen anında çözüm olmuyor ama zamanla bebeğini rahatlatıyor ben biogaia damla ve Nurse harveys colex kullandım 3bucuk ay memnunduk. Gaz ilacına ilaveten, kimyon haricinde hiçbir baharat kullanmadım yemeklerime. Salatalık turşusu yemedim, çiğ soğan sarımsak yemedim, taze fasülye-pırasa-kereviz-bamya gibi bazı sebzeler bizde gaz yaptı onları da yemedim. Sadece sabır gerekiyor zamanla bebeğini gözlemleyerek öğreneceksin. Soğuk birşeyler yeme ve mutlaka kendi ayaklarını sırtını sıcak tut. Anneler sütün üşür diyor ama süt üşümesi değil, sendeki gaz bebeğe geçiyor. Bebeğinin karnına gaz masajı yaparak, kucağında hafif ritmik hareketlerle pışpış sallanarak yada zıplayarak, kiraz çekirdeği varsa onu ısıtıp koy yoksa havlu ısıtıp koyarak biraz olsun rahatlatabilirsin. 🙂