1Dost 1Dost Avrupa yakasındasın madem çok sevdiğim doktorum oraya atandı uzak diye gidemiyorum mümkünse ona git Bakırköy sadi Konak hastanesi doktorun adı emine
incii Minigim12_ canım açı adres olarak tarif edemem tabi hastanenin adı basaksehir çam ve sakura eğitim araştırma hastanesi yeni yapilan hastane cok buyuk ve temiz. Doktorun adını da hatırlamıyorum rastgele almıştık
1Dost Minigim12_ benim bildiğim Hematoloji direk hasta kabul etmiyor sevk istiyor yani çocuk doktoruna gidiceksin o seni sevk edicek. Ben senelerdir bu şekilde gidiyorum kadın Doğum sevk etti sonrasında doktor diğer ay gel diye kagıt verdi öyle gittim
Minigim12_ Dilcem28 her ikiside oluyordu bazen hafif bazen sert ben usutmustur dedim o yüzden götürdüm ana neler cıktı