Arkadaşlar bebeğim 4 aylık öksürüyordu hastaneye götürdük ve filimleri temiz çıktı kan aldılar ama kan da beyaz küreler mi varmış ne onlar çok düşük cıktı bizi çocuk çocuk hemotolojiye yönlendirdiler ama randevu yok devlette özelin de bir çoğuna baktık nerdeyse 1 2 hastanede tek var çocuğu böyle rahatsızlanan varmı daha önce