Rabiaaaaaa masal28 benim bebeğim ile ayları yakın aynı belirtiler vardı doktor muayne etti diş dedi ,6.aya kadar sıkıntısı sürer sonra çıkar dedi
BombastikTurta masal28 masal28 atak biter diş başlar diş biter başka bisey baslar bize rahat yok bu saatten sonra 😂😂
Boncugunmelegi Bizde 4 ay 4 günlüğüz müthiş derecede uykuya direniyor ağlıyor ağlıyor aç değil altı temiz gazı vs yok ama uyku zamanı gelince bambaşka bir bebek ortaya çıkıyor birde diş huzursuzluğu var tabi onada yoruyorum huzursuzluğu