Ye2020 Ecrinada olur tabiki ben kızıma verdim hep kahvaltıda tabi ben turta sarısı muz ceviz badem fındık labnede koyuyordum🙈
Perilla Giizz Tavrınız verdiginiz bilgiyi gölgeliyor bilgi doğru olsa bile insanı inatlasmaya itiyor hanimefendi.Daha kibar bi dille uyarabilirsiniz.Cici bebeden daha zararlısınız.
Pinars Ecrinada o yüzden herkes şeker hastası kilolu şu hastası bu hastası. Daha 6 aylık ne bisküvisi Allah aşkına. Sebze yesin yoğurt yesin meyve yesin.
Prensoglum Giizz ulan kadın cici bebe yazmış gerizekalı yazmışsın hayır anlamış değilim vermek istiyorsan ver istemiyorsan verme ida ayrı bi konuda sen niye kadına gerizekalı diyosun kendin çok mu ileri zekâdasın canım benim😄😄😄😄
Cereen Ecrinada bisküvisini kendiniz evde yapın yararlı unlarla hem sağlıklı hem lezzetli oluyo kahvaltısına bile verebilirsiniz ben kendim yapıyorum ekmeğini bisküvisini sabah yumurta muz bisküvi pekmez haftada 2 bu kahvaltıyı bayıla bayıla yiyor
Adeviyee Ecrinada bence vermek istiyorsunuz ama zararlı olduğunu da biliyorsunuz başka veren varsa daha rahat vermek için soruyorsunuz bence kendiniz bilirsiniz kimse karışamaz çocuğunuza ne verdiğinize
Prensinannesii Kendi yaptığın veya organik olanlar diğerlerinden daha iyi bende onları kullanıyorum yoğurda koyup ta verebilirsin eğer ek gıdaya başladıysan cn