Ecrinada Kızlar bebeğim6 aylık mesela mama yapıp içine 1 tane bebe bisküvisi atsam versem olur mu sizce mama Sma
dertlikerkenez Ecrinada günde 1 tanenin nasıl bir avantajı olduğunu düşünüyorsunuz? 1 yaşından önce süt yasaklı besinler arasındadır.
Giizz Ecrinada ek gıda hakkında bilgilenmenizi öneririm. Gidin sağlık ocağına en basitinden ebeye aile hekiminize danışın. Bebeğe yazık!
Giizz Ecrinada zahmet olmazsa araştırın bakın bebeğinize vereceğiniz şeyleri. 4-5 tane biz bile yesek bayıyor bebeği düşünemiyorum. Kendi çocuğunuz yani sizin düşünmeniz lazım 🤷♀️
Pinars Ecrinada o yüzden herkes şeker hastası kilolu şu hastası bu hastası. Daha 6 aylık ne bisküvisi Allah aşkına. Sebze yesin yoğurt yesin meyve yesin.
Perilla Giizz Tavrınız verdiginiz bilgiyi gölgeliyor bilgi doğru olsa bile insanı inatlasmaya itiyor hanimefendi.Daha kibar bi dille uyarabilirsiniz.Cici bebeden daha zararlısınız.
Prensoglum Giizz ulan kadın cici bebe yazmış gerizekalı yazmışsın hayır anlamış değilim vermek istiyorsan ver istemiyorsan verme ida ayrı bi konuda sen niye kadına gerizekalı diyosun kendin çok mu ileri zekâdasın canım benim😄😄😄😄
Deletedmom5284 cicibebe verilir mi küçücük çocuğa safi şeker evde yapıp verebilirsin veya hipp organik elmalı al yapamıyosan