Feyyyzza Canım bununla ilgili kessin bi bilgim yok ama şöyle diyebilirim sana. Oğlum doğduğu ilk haftasını emzirken içmedim ve süttümü çok güzel kabul ediyordu 1 hafta sonrasında içmeye başladım çocuk reflü gibi kusmaya başlamıştı sürekli kusuyordu ve süttümün tadına baktığımda tuzlu gibiydi. Doktoruma danıştığımda sigaradan dolayı büyük ihtimal demişti. Çok pişman olmuştum kabul etmediği için kesmek zorunda kaldım. Bence içmemek en iyisi yada günde en fazla 3 sigara şeklinde olabilir.