Avukatannee07 Alpbebek2 emzirirken sütünüz ve kendi salyasından kızarıyodur belki yüzü huzursuzluğu falan var mı zona çok ağrılı bi hastalık
Alpbebek2 Avukatannee07 inşallah canım dua edin bana çok yoruldum 1 aydır bu kdr sorumlulugu kaldıramıyorum artık lahusa psikolojisi mahvetti beni yetemiyorum diyip sürekli ağlıyorum ondan oldu zaten