Alpbebek2 ben zona çıktıktan 3 gün sonra doğum yaptım sırtımda çıktı hafif göbeğime falan atmıştı . Kremler 1 hafta sonra falan geçirdi ben el hijyenime dikkat ettim kızımda hep kucağımdaydı çok şükür birşey olmadı. Eliniz yaraya deydikten sonra mutlaka yıkayın birşey olmaz