kitapkokusu_ feamtrmea doktora goturun benim kzim da oyleydi simdi 1 yasinda kucukten beri zorlanmaktan poposunda sislik oldu ihmal etmeyin
feamtrmea kitapkokusu_ yaa geçmiş olsun inşallah öyle bi sorunla karşılaşmayız doktora sormuştum normal demişti 🤷🏻♀️
Bahser61 Makatta çatlak oluşmuş olabilir ve onun acısıyla yapmaktan vazgeçiyor olabilir. Aynı sorunu yaşadım, doktor baktı çatlamış. Verdiği kremler çok iyi geldi.
kitapkokusu_ feamtrmea bize de normal dedi kucukken fitil verdi ama simdi ise yaramiiyi 6 aylikken ek gidadan nnormal dedik ama poposunda sislik oldu
kitapkokusu_ feamtrmea suan krem suruyorum ilik suya baticon koyup 10 dakka oturtuyorum bir de kabiz yapan yiyeceklerden vermiyorum kaka duzeldi ama sislik hala var 1 hafta oldu