Sumeyra87 benim bebe herkesten bi değişik. 2 ay 11 günlük. Mesela dün sabah 10 30 da güne merhaba. Gündüz 12 30 da uyudu başta biraz mız mız şekilde 2 ye kadar uyudu. Alt değiştirdim hızlıca emmeye kalktı çünkü. Alt değiştir emzir tekrar hemen uyudu. 4 e kadar. Yine emzir yine uyudu 6 a kadar. 6 dan sonra da ıkına ıkına 6 30 kadar uyudu. Sonra 8 gibi uyudu yarım saat. Sonra 10 30 uykusu geldi diye alt değiştir emzir 11 oldu. Yarım saat uyudu. 1 e yakın ancak uyuttum. Sonra 4 de kalktı 6 ya kadar uyumadı. Aguluyor bakınıyor. 7 30 kadar uyudu. Emzir falan 8 de uyudu. Sonra ıkındığı için 9 da kucağıma aldım 10 kadar yine uyku. Bizde gece uykusu sıkıntı. Gece emip uyumuyor.