Sumeyra87 Zuzumeg evet mesela bugun 8 de uyumustu uzun uykuya gecti diye seslenmedim ve hersey karisti 12 de kalkti 2 ye kadar uyumadi 5 te kalkti 6.15 te uyudu sanirim bizim duzen bize gore normal olanmis
Zuzumeg Sumeyra87 kesinlikle oyle o yuzden her soylenen gibi yapmaya calismayin bebeginizi izleyin ve dedigim gibi gece uykusunuz hep ayni saatte olsun hic degistirmeyin zamanla alisicak o duzene emin olun
busrasilra14 Sumeyra87 canim bizde 2 ay 12 günlüguz. Gunduz boyke saatlerce uyumuyor uyursa da kolmda uyumsk istiyor. Oda en fazla 1-1bucuk saat. Seninkinin gece uykusu nasik
Sumeyra87 busrasilra14 aksam 20.00 de uyuyordu genelde ana kucaginda uyutiyim diye ugrasirken ama kalkiyodu 9 gibi sonra iste emzir altini degistir 22.30 23.00 arasi uzun uykuya basliyordu.ozaman iyi oluyodu gece bir kere kalkiyodu bide 6.45 7.00 gibi ama gunduz iste dedigin gibi 30 dk 40 dk osekilde ama dun 20.00 de uyudu uyanmadi 12 de kalkti sanki sabah olmus gibi 2 saat uyumadi yatti 5 te kalkti 6.00 da anca uyudu 6.45 de kalkti.bu isin dogrusu nasil ben cozemiyorum artik
Sumeyra87 busrasilra14 gunduz bizimkide uzun uykuyu emerken yapiyo dedigin gibi emiyo dalipta meme agzindan cikarsa ya uyaniyo yada 1 saat uyuyo kucagimda.ama sonra cok kusuyo iste emdikleri bosami gidiyo bilmiyorum bu yasadiklarimiz normalmi onuda bilmiyorum.mesela bak 5 te emdi 6 da uyuduya 6.45 te kalkti sanki o emen o degil emicem diye nasil agliyo emzirdim 15 dk emdi rahat durdu ondan sonra.cok karisiyor kafam boyle cok.uykusunami agliyo acligami takip edemiyorum artik
Zeyna_ BIde 2 ay 4 günlüğüz. Akşamları neler yaptim 8de 9da uyutamıyorum hep 10da uyuyor. Ilk yattığında uykuda 4 saat uyuyor. Sonra sabaha kadar 2 saatte bir kalkıyor hep
busrasilra14 Sumeyra87 ayyy benimde ayni sanki onu saatlerce ac birakmisim gibi. Ben migdelero kucuk oldugu icin cabuk aciktiklarini dusunmek istiyorum 🥰
Prensannesii1 Sumeyra87 aaa benim oğlumda 2 ay 12 günlük benim oğlumda kısa uyur gündüzleri 40 dkk en fazla
bus1 Benim oğlumda 2 ay 10 günlük gündüzleri öyle çok uyumaz çünkü gece uykusu iyi masallah gece 12 1 gibi uyur sonra 4te bı uyanır mamasını içip direk uyur tekrar 8de kalkar mama içip uyur en son 12ye doğru tam uyanır
Sumeyra87 bus1 demekki her cocugun kendine gore bi duzeni var onlara ayak uydurmak lazim bu yazilanlardan cikardigim sonuc bu oldu
E_saryaninannesi Sumeyra87 biz de 2 ay 13 günlüğüz gündüz uykusu 20 dakikadan fazla sürmüyor. Gündüz Max. Toplam 1 buçuk saat uyuyordur bölük pörçük. Gece fena değil diye yapacak bişey yok diyorum.
Sumeyra87 E_saryaninannesi herkes ayni demekki.emme olayi nasil sizde uyumayinca cok emmek istiyormu sizinkiside.gaz ve kusmada cabasi dogal olarak
E_saryaninannesi Sumeyra87 uyumayınca çoğunlukla emmek de istemiyor krizli bir hal alıyor memede uyuma olayı yalnızca gece oluyor. Beni salla bırakma istiyor. Doğduğundan beri gazlı zaten o bizi bitirdi
Sumeyra87 busrasilra14 bi yapismasi var evlere senlik isi bitince guluyor bide tamam tabi ben cekmesem o devamda doymasa aglardi diye dusunuyorum cekince ama kusmasi iste hala fazla yediginimi gosteriyor bilemiyorum
Sumeyra87 Zuzumeg 8 de uyudu bugun yine ama o saate uyuyunca gece cok dinc uyaniyor ve uykuya donmesi cok gec oluyor neden acaba
Zuzumeg Sumeyra87 daha tam gece duzeni oturmadiysa ondandir canim sabirla sen basinda bekle uyutmaya calis her gece ayni saatinde
Sumeyra87 Zuzumeg mesela 8 de uyuduya kendi uyanmasada uyandirip emzirmek gerekirmi cunki 19.00de emmis oluyor en son 00.15 de uyandiginda kendi cok fazla degilmi aclik saati