Merve5627 Kartopu06 annem kardesımı 40 yasında doğurdu . Suan masallah cok zeki okul birincisi . Doktor kontrolünde gebe kalabılırsınız
Esdoel Kartopu06 sağlığınız da bir sorun yoksa neden olmasın arkadaşımın yengesi 46 yaşında 6. Çocuğunu dogurdu üstelik hepside seseryandi. Tabi en son doğurduğu çocuk biraz gelisemedigi için kuvezdr kaldı ama atlattı çok şükür
bayankitapkurdu Kartopu06 benim kayınvalidem 42yaşında doğurmuş kaynımı. Ona da riskli demişler kanaması varmış sürekli ama çok şükür bişey olmamış
Ervanurumm Geçen sene 45 yaşında doğum yaptı abla hatta hastane odasını ben süsledim. Şuan 46 yaşıda olursa 3. Olur diyor sizde hiç kafanıza takmayın doktorunuzla konuşun bakalım ne diyecek. Allah kolaylığını verir inşallah 🥰
Circassian_ Kartopu06 bır akrabam 42 yasında anne oldu. Bıraz hamılelıgı sıkıntılı gectı ama suan kızımız 3.5 yasında masallah cok akıllı tatlı bır cocuk. Insallah sızın ıcın de hayırlısı olur saglıkla kucagınıza alırsınız🙏🏼🌺
Hivrozam Kartopu06 bende 3. Yü 38 40 yasinda yapmak istiyorum şuan 26 yaşındayım 😆 17 aylik kizim var 8aylik hamileyim surekli burnum kaniyor sebebi hamilelikle alakaliymis
nursocum Kartopu06 annemin tüm arkadaşları 40 yaşında doğurdu kim eleştirebilir böyle bişey için sizi
arslaninannesi98 Kartopu06 annem erkek kardeşimi 40yaşında doğurdu. Hem annemin hem babamın kafası asla almadı çocuğu. Ama tabşki bakacağınıza inanıyorsanız anne olmanın yaşı yok
Avukatannee07 arslaninannesi98 neden almadı acaba bakımı sorumluluğu zor mu geldi. Ben de çocukla ebeveynin yaş farkının fazla olması çocuğu olumsuz etkiler gibi düşünüyorum o yüzden soruyorum
Nurhan88 Kartopu06 annem kardeşimi 40 yaşında doğurdu hiç birşey olmadı doğur gitsin bende şuan 33 yaşındayım kızım 2,5 aylık ben pek değilde eşim çok istiyor hatta bir değil 2 tane daha istiyor
As5 Kartopu06 isyerinde bir ablamizla ayni anda hamile kalmistik o 42 ben 25 yasindaydim. Benim hamileligim daha problemli gecmisti 😁 bunye ile alakali olabilir fakat doktora danisilmasi mantikli
Kartopu06 As5 zaten butun tahlillerimi yaptirip doktor karariyla dusunuyorum ikinciyi bakalim hayirlisi tesekkurederim 🌹
Annis-ogul Kartopu06 cnm bir cok tanıdığım ilk cocugunu neredeyse 40 yasinda dogurdu .Yaş hic önemli değil, önemli olan senin sağlığın ve vücudun bunu kaldırır mı bunlari goz önüne alarak kararını ver .
ZmrtKby Kartopu06 arkadaşım da kırk yaşında hamile onun ilk bebeği de daha 15 aylık yaşım geçiyor die peşpeşe yaptı bence istiyorsan sağlığım da müsaitse hiç düşünme derim 😇Allah gönlünüze göre versin inşallah 🙏
Kartopu06 ZmrtKby Allah razi olsun amin insallah tesekkurederim 🌹arkadasinizin yavrusunu ve tum yavrularimizi Rabbimiz bagislasin insallah