arkadaslar bu konuda oncelikle cok hassasim lutfen olumsuz beni elestirel yorumlar yapmazsaniz sevinirim ama fikirlerinize de cok ihtiyacim var konuya geliyorum 21 aylik oglum var suan 40 yasindayim herkes 40 yasindan sonra gebelik riskli anne icin diyor ama ben birde yanina kiz veya erkek farketmez istiyorum sanki ama korkuyorum da ilk gebeligim dogumuma kadar hastanelerde gecti cok asiri sistim cok zor bir gebelikti surekli burnum kaniyordu ama sanki yavruma bir kardes daha olsami yalniz kalsin istemiyorum yavrumda bu arada cok gec evlendim 35 de evlendim bir yila yakin bebegimiz olmadi sonra birkac tedaviden sonra dogal yollardan hamile kaldim