Sevdanurr ben 5 lik şırınga alıyorum yarısını yan yatırıp bı burnuna diğer yarısini hiç kaldırmadan diğer tarafina olduğu yerde döndürüp o burnuna sıkıyorum sonra kaldırıp kucağımda yüzüstü tutarak sırtına tutuyorum zaten hepsi akıp geliyor en son da burun aspiratörüyle temizliyorum