nurarslnn benim kızım 4ay 7 günlük 2 gün önce sağlık ocağından verdi ebe 2 gündür kakası kanlı gibiydi doktora götrdk damladan dedi ve o damlayı asla kullanmayın en kötü o şuan gerek yok kan damlası kullanmanıza emzirdiğinz için zaten sizden alıyo herşeyi gerek görürsek 9.ayda başlarız dedi direk attk bizde