Deletedmom0031 sağlık ocaklarında veriyorlar. Ama cocuk doktorlarının bazıları 6. Aya kadar gerek görmüyor. Sadece anne sütü alamlar icin söylüyorum ama.
Benim kızımda mama*meme seklinde besleniyor. İştahi azdı. Hic 1 kilo almadı. En fazla bir ayda 900gr almıştı.
Doktor bize baslattı mesela. Ve iştahında artıs oldu. 60-90cc mama yiyen bebe bianda 150-180cc mama yemeye basladı. Dogru karar verdiğimizi dusundu doktor:) demekki bir eksik vardı değerlerinde. Şimdi 6. Ayında tahlil yapılacak. bakalım ona göre devam edeceğiZ.