aybkkara Mernana uyusun ya ne olacak benimki uyusa 5 saatte olsa kaldırmayacam valla 🤦🏻♀️ Ben de çorap çıkarmıyorum.
bayankitapkurdu Mernana ben o zamanlar çıkarmıyordum daha hassas diye ama çıkarmak lazım 4.ayından beri çorapsız yatırıyorum. 2 aylıkken de 2 saat uyuyor 2 saat uyanık kalırdı. Akşam 8 de gece uykusuna yatmış olurdur
Esila1716 Mernana ben doğduğundan beri çorapsız yatırıyorum 4 aylık oldu geceleri kan dolaşımı yavaşladığı için doktorlar giydirmeyin diyor uykusuda 2 aylıkken gece gündüz uyurdu akşam saatlerinde kalkardı 3 saat falan ayakta kalırdı tekrar uykuya dalardı