Kızlar 2 ay 10 günlük bebeğim var. Tecrübeli annelere iki soru sormak istiyorum. Birincisi, bebekleri gece uykusuna yatırırken çoraplarını çıkarıyormuyuz? Ben çıkarmıyorum 3-4 saat sonra uyanıyor ayakları üşümesin diye ama ne kadar doğru bilemedim. İkincisi, 2 aylık bebek gün içince hangi sıklıklarla uyur. Benim kızım 1- 1,5 saat ayaktaysa 1 saat uyuyor bazen 2 saat uyanık kalıyor. Öğlen uyuduğundada 2-3 saat uyuyor. Tabi herzaman bu düzende geğil ama genel düzenimiz bu şekilde.Fazlamı bu uyku yoksa benmi pimpirikleniyorum. Şimdiden hepinize çok teşekkür ederim ☺️