paputmoms dr poposu için bepanten sürün dedi. İuan için kakası iyi.çok birşey yememesine rağmen 3 kaşıkla nasıl kabız olunur şaşırdım. Suluk aldım emzik cs tutmuyordu hiç aklıma gelmezdi bunuda tutmayacağı. Silikon bardakla yemekten sonra 3 4 yudum içiyor bi kaç gündür. Ama daha çok su içmesi gerekiyor sizinkide değişik bi yöntemmiş emzrirken deneyebilirim ama yemek yedirirken vermek doğru gelmedi açıkcası küçücük midesini yemek yerine su ile doldurmak. Yediği sayılı olduğu için. :)