Gaffar93 7 aylik olmuş. Zorla da olsa su vermelisin artık canım. Ek gıda da yiyorsa kabız olur. Her ek gıdadan sonra su vermelisin. Poposunda kırmızı benek benek gibi nokta gibi şeyler varsa çatlak vardır. 1 tane de olur, 3-4 tane de olur. Hatta fazla ıkınmadan kanayabilir bile. Birde ben kabız olduklarinda hem karnına hem de poposuna zeytinyagi ile masaj yapiyordum. Biraz da olsa faydasi oluyordu.