Gevrann [silindi] valla canım benim de yeni doğduğun da öyleydi. 1 hafası bitmeden doktora gittik sarılığı 9.3 falan çıktı bana bol bol emzir dedi e benim bebeğim de emmedi hiç. Sütüm de gelmedi kesildi çok korktum Allah’tan ablam emzirdi de geçti sarılığı sen de altını aç masaj yap yanaklarıyla oyna ve bol bol emzir inşaAllah geçer korkma içini ferah tut ama bol bol emzir.
Melek21 [silindi] Canım bende yaşadım oğlum şimdi 11 günlük Ben pompa ile sağıp kaşıkla yediriyordum Göğüs ucum yoktu bebeğim çekemiyordu Bende öyle yaptım sende bir şekilde içirmeye çalış çok önemli
Aselsoysal [silindi] canım kızımda 17,5 çıktı yatırmam gerektiğini söyledi doktor yatırmadım emzirmem gerekiyordu dediğin gibi hiç uyanmıyordu bu yüzden biraz sıkıntı çektik çok şükür geçti ama geçmesi 1 ay sürdü şuan bi sıkıntı yok 2 aylık oldu çok şükür 🙏 siz uyuduğu yerde masaj yapın sırtına kulak memesi ayak topuğuna falan dokunun
durumom [silindi] altını aç uyanmıyorsa. Olmadı çenesi ile oyna. Ayağı ile oyna sık bıraz zorla memeyi sok ağzına ..
Miniginannesi [silindi] benim oglumda oyleydi uyanmiyofu zorla emziriyodum azcik emiyodu yoruluyodu megersem kan sekeri dusmus aclikdan oda uyku yapiyormus bebeklerde
16022019 Canım biz bu dönemi daha yeni atlattık. Uyandıramadığım için sütümü sağıp biberonla verdik. O şekilde kendine geliyordu ve sonra düzeldi her saat başı kendi uyanmaya başladı. Tüm yöntemleri denedim bunda sonuç aldım.
poyrazmoms [silindi] bizde yaşadık bunları ama bnmki sarılık olmadı Allah’a şükür ayağının altından çimdikle kuşağının takasıyla oyna avucunun içine bastır uyandır cnm