[silindi] bn yaşadm canm o uyusada sen azına koy emmesi için de arada burnu yada topuğuyla oyna yada gıdısıyla yani çenesinin altıyla oyna 1 2 fır ta olsa bebeyin yararına bizim sarılık 12 idi evde tedavi uyguladım hiç uyanmıyordu ben kucağıma alıp emziriyordum yada sağıp biberonla veriyordum her saat başı emzirdim sonra 15 e yükseldi yatış yaptılar ışın tedavisi gördü her uyandığında da emzirdim bol bol 3 saatte bir uyanıyodu 1 gün sonra geçti çok şükür 6 ya düştü azmet pesetme stres yapıp üzülme hissediyolar onun sana ihtiyacı var öyle düşün sakın uyanmasını bekleme zorla uyandır uyanmıosada ver bi şekil bn başta uyanmasını bekledim yükselince saat başi azmettim uykusz da kaldm kolumu kaldrıcak halmde olmadı ama 1 fünde geçdi çok şükür şimdi 34 günlüğüz