GHAE161220 Lina1205 aslında gazını da çıkarıyorum ama yine de aglıyo birde sizin bebişlerinde burnu sürekli tıkanıyor mu sezeryandan dolayı oluyomuş demişti doktor sizde oluyo mu nasıl baş ediyorsunuz
Lina1205 GHAE161220 tıkanıyor yani eczaneden serum fizyolojik alıyorum onu burnuna koyuyorum sonra burun aspiratöru ile cekiyorum canım