Zekimurendebizigorecekmi Lina1205 Öyle canım Allah sağlık versin tüm bebelere güzel , huzurlu , bereketli ömürler versin iyilerle karşılaştırsın hep inşallah 🙏🏻🌸
EsraArslan4525 Lina1205 ay öyle demeyin naparım ben korkudan hala kendi ewime inmedim doğumdan bu yana kayınvalidem de kalıyorum ya aglarsa tek naparim diye
GHAE161220 Bizde bugun 2 ay 16 günlüğüz inşallah güzel geçer bugünler çünkü benim bebiş bu Bikaç gündür nedensiz yere aglıyo anlamıyorum niye aglıyo😔
GHAE161220 Lina1205 aslında gazını da çıkarıyorum ama yine de aglıyo birde sizin bebişlerinde burnu sürekli tıkanıyor mu sezeryandan dolayı oluyomuş demişti doktor sizde oluyo mu nasıl baş ediyorsunuz