Mrs_Ladybird 15 günümüz kaldı yolu yarıladık bizim uyku sorunumuz vardı hala devam ediyor zaten çok direniyoruz ağlıyoruz uyutmaya çalışırken onun dışında yaşadığımız bi durum yok şimdilik
NNF19 Mrs_Ladybird atak bitiminden sonra en son uyku düzeni neyse genelde o şekiş uyuma devam ediyor dikkat edin hemen düzeltebilirsiniz o ara belki😍
Rehberogretmen Alpbebek2 atak dediğimiz şey aslında gelişim haftaları. Yeni öğrendikleri şeyler ilk başta bebeklere ağır geldiği için bir huysuzluk dönemi oluyor. O yüzden atak haftası deniliyor
bikerem Khazely benimki oldu hem de hic olmayacak sandigim bebek😄 tek yoruculugu hep kucak istiyor ona da şükür
PortakalliKahve Cansu1035 35 gün sürüyor atak. Ama her gün hızursuz değil tabi. Atak hesaplama dan hesaplayabilirsiniz kaçıncı günde olduğunuzu ya da kalanını. 3.ayın içinde başlıyor. Bizde 4 ay 5 günlüğüz 12 gün kaldı
Alptuna Merhabalar 😊 3 ay 24 günlük oğlum.programa göre atak haftası içinde.son 3 gündür eski keyfi yok.bir hastalığı ateşi yok çok şükür bu ataktan mı kaynaklı.deneyimli anneler yorum yapabilir mi lütfen 🙏🏻
Khazely Alptuna atak olabilir doğması gereken tarihe göre hesaplanıyor o yüzden benim kızım 3 ay 13 günlükken girdi kimisi 3 aylıkken giriyor kimisi ta 4 aylıkken
Ece-su Khazely her gün ağlıyordum eşim bile dedi ilk günler böyle değildin zorlanmazdın şimdi niye böylesin atak diyorum diyor atakta neymiş bir gün evde kalınca bütün gün anladı o zaman beni
Khazely Ece-su aynen ben De ataktayız diyorum ne atağı Allasen kendi kendine bir şeyler cıkarma diyor 😄😄 evde kalsa da tüm gün ben baktıgımdan onu zorlayan bir şey yok 😠