35 gün süren şu meşhur atağa giriş yaptık bugün 1. Günü kaldı 34 😄 çok tükenir miyim ne dersiniz
yok mu bu günleri kolay geçiren bebişler yaa eskiden atak mı varmış arkadaş kendimi şartlandırmayım benim bebem yapmaz diyorum ama herkes çok çekmiş bu haftalardan 🤷♀️