MeteNaz tosbikinannesi1 ben bu yüzden sleepyden molfixe geçtim. Tamamen iz yok diyemem ama sleepy kadar derinden kırmızı bir iz yapmıyor :)
Lalinmoms OzgeOzkan bence kullanışlı değil sleeppy kullandık onu da beli çok kötü iz yapiyor lastik çorap oturmuş gibi hep.kenatlati yırtarak kullandım bitti şükür.
Lalinmoms princessannesi evet prima çok güzel.kavriyor gerçekten ve çok ince daha öncesi mi.gormedim ama oda yeşil içi
tosbikinannesi1 Severa bir aylıkken bebeğim küçükken bile iz yapıyordu canım zaten minicikti bez büyüktü ama benim hiç aklıma gelmedi ki bezden kaynaklı olacağı 🥺😕
princessannesi tosbikinannesi1 sleepynin lastikleri aşırı sıkı onu fark ettim birde cok sızdırıyor gece prima pure kullanıyorum gündüz de prima günlük rahatlık hem fiyati da uygun
Lalinmoms tosbikinannesi1 bide sizde de oluyor mu azıcık işe se bile Iki saat sonra açınca kristal jel yapışmış oluyor çok mu pamuksu ondan mı ıyi mi degil
MeteNaz tosbikinannesi1 yapıyor ama çok derin değil. memnunum bezden Sleepyden daha tombik kasmıyor bu yüzden
Lalinmoms tosbikinannesi1 şaşırdım.bende hiç bi kere işemiş belli ona rağmen nasıl jel yapışıyor. Daha hiç dolduramadık o sarı cizgiyi açmasam istediğini bilmiycem özellikle gece böyle bezden mi kendinden mi bilemiyorum.
NurayAslanoglu Fatosemir ben doğdu doğalı molfix kullanıyorum ve çok memnunum ne pişik nede başka birşey olmuyor yeni doğduğunda çok sık bezini değiştiriyordum şimdi 4 ay 13 günlük ¾ saate bir filan değiştiriyorum ne sızdırıyor nede bebeğimin totosunda öğle abartılacak bir ıslaklık oluyor.Herkese tavsiye ederim hep migrostan alıyorum hemde uyguna geliyor bana 👍
tosbikinannesi1 NurayAslanoglu ben geceleri değiştirmem sabah kalktığında ıslak da oluyor poposu ve gün içinde de böyle ama nedense buda normal gelmişti bana Allah tan pişik olmadı bebeğim
PortakalliKahve tosbikinannesi1 sleepy bizde de aşırı iz yapıyordu. Lastiklerini yırtıp takıyordum bu sefer sızdırıyordu. Paket biter bitmez molfix pure&soft aldım çok beğendim. Çok yumuşak dokusu. Pişik,sızdırma falan hiç bişey yapmadı. Tavsiye ederim kesinlikle
tosbikinannesi1 Lalinmoms bende derisi kalkmış bebeğimin zannediyordm bezden mi yani nazende pamuk gibi bişey oluyor
Aselbal66 tosbikinannesi1 bize yardımdan geldi önlem bebek bezi gayet güzel iz yapmıyor tavsiye ederim canıö 😊
Busraerkacan Baby me diye e bebeğe ait bir bez var hayatımda onun kadar güzel bez görmedim ne sızdırma ne lastik izi kalıbı da oturuşu da çok güzel molfixten bu beze geçtim çok memnunum denemeyen çok şey kaybeder kesinlikle tavsiye ederim
Kuzeybey2209 Busraerkacan bende aldım fakat kullanmadim gece kullanımında sızdırma yapar mı acaba gece bez değişimi yapmıyorum