OzgeOzkan benim kızım 19 aylık ve 1 yaşından beri Prima aktif bebek külot bez kullanıyor. Aralarda farklı markalar denedik ama güzel değiller bence, özellikle Sleepy inanılmaz sıkıyor.
Bence bir paket Prima alıp deneyebilirsiniz. Şok marketlerde fiyatları piyasaya göre oldukça uygun oluyor. Külot bezin rahatlığına ben çok alıştım :)