Mirac- Bizimde yarın kontorülümüz 3ay 4günlük geçen ay gittiğimde 6.150gr 60santim boy sadece anne sütü sağlıklı olsunlarda 🙏🐣
Rumeysa65 Mirac- maşallah besleyici sütün benim kızım doğdığundan memeyi tutamadı ne yaptıysak olmadı 40 a kadar yine biraz emebiliyordu sağıp veriyordum sonra silikonla tutmaya başladı sütümde o kadar gelmedi artık hala silikonla emiyor onada şükür
Mirac- Ranaa mama ver kilo istiyorsan ama sağlıksız kilo alır az az alsın böyle daha iyi anlıyorum seni cnm
Mirac- Rumeysa65 Rumeysa65 olsun yinede şükür emsin de her emmeye şükrediyorum bizde meme reddi yaşadık Millet çok emiyo die şikayet ediyor ama biz o günleri yaşayınca oturup ağlıyodum emmiyor nolur emsin allahım die yalvarıyorum kıymet bilmek lazım
Zsnbr Rumeysa65 2400 doğdu 2200 e düştü suan 3 ay 8 günlük 4600 🤦🏻♀️ Son 20 gündür kilo almamış kızım cok kötü hissediyorum
Rumeysa65 Zsnbr yinede iyi kilosunu ikiye katlamış üzülme takma kafana sağlığı yerindeyse kilo alıcaklar büyücekler zaten
Zsnbr Rumeysa65 ya öyle de işte yinede insan üzülüyor 🤦🏻♀️Alerjisi var ddiler Hcbsy yemedim günlerce başka doktora gittim oda yavaştan diyet açmaya başladı. Aşırı kusması var aslında sanırım ondan almıyor kilo
karsiyakalianne Rumeysa65 ne güzel, hayırlı olsun inşallah ikiniz de hiç zorluk çekmeden adapte olursunuz 💞
Rumeysa65 karsiyakalianne inşallah çalıştığımda sıkıntı çekmekten korkuyorum yoksa gerisi önemli değil işim çok zor yorucu zaten 😔😊
bikerem Rumeysa65 2400gr dogdu 3 aylik 6500 gramdi.ilk iki hafta meme+mama gittik sarilik yüzünden. Sonra sadece anne sutu. Simdi 4.5 aylik 8 kiloya yakin ve ek gida basladik refluden dolayi
bikerem Rumeysa65 avakado muz pirinc yogurt kayisi yulaf elma havuc yiyor simdilik. Versem bi kase iyecek minik adam hem de nasil sevdi
Mirac- Ankakusu aynısını bende yaşamıştım meme reddi olabilir uykuya dalınca var memeni emzik biberon sakın verme daha çok tutmaz