Rumeysa65 gaz bizde de oluyo ama eskiye gore baya azaldı. Gece uykularıysa hiç belli olmuyor ya, bazen çok iyi, bazen uyumuyor. Geçen gece 1 de kalkıp 4 buçuğa kadar uyumadı mesela… 4 aylık olana kadar çok kafama takmıyorum ama 4. Aydan itibaren uyku düzeni oluşturmak istiyorum. Sizin bebiş nasıl uyku konusunda?